Οι Λουδιστές του Facebook ...

Κομματοκύονες και γαστερόποδα του πολιτικού μας αποστήματος  σχολιάζουν  τις συγκεντρώσεις των πλατειών ...


Οι Λουδιστές του Facebook

Γελοιογραφία και κείμενα του ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΛΑΪΤΖΗ
www.gianniskalaitzis. gr

Ο εφευρέτης του προστατευτισμού Ιωάννης Βατάτζης (1222-1254), αυτοκράτορας του Βυζαντίου, απαγόρευε την εισαγωγή εμπορευμάτων από το εξωτερικό για να προστατεύσει την παραγωγή και κατανάλωση ντόπιων προϊόντων, με αποτέλεσμα να αποκτήσει προσωπική βιομηχανία αβγών και ομώνυμη οδό στη Νεάπολη των Εξαρχείων.
Σύγχρονος οπαδός της πολιτικής οικονομίας του Βατάτζη, η κ. Αλέκα Παπαρήγα εκφράζει την περιφρόνησή της για τις πολιτικές ιδέες που παράγουν οι συγκεντρώσεις του Συντάγματος προκειμένου τα μέλη του κόμματός της να καταναλώνουν αποκλειστικά τα ιδεολογικά προϊόντα και την πολιτική του Περισσού.
Ομοίως «ανώδυνη και αναποτελεσματική» χαρακτηρίζει και ο κ. Πάγκαλος κάθε συγκέντρωση στο Σύνταγμα ή σε άλλες πλατείες της χώρας, επειδή προφανώς η πολιτική της κυβέρνησής του διά της χρεοκοπίας αποδεικνύεται αποτελεσματικά οδυνηρή. Με απαξίωση σχολιάζει τις διαδηλώσεις μπροστά στη Βουλή και η κ. Κανέλλη, επειδή «έχει εντυπωσιαστεί» όπως λέει «όχι από τον κόσμο αλλά από την ευγενική αποχή των ΜΑΤ». Σύμφωνα με τη βουλευτή του ΚΚΕ, η καλή πολιτική ασκείται εφ' όσον οι φορείς της έχουν σακατευτεί από τους γενναίους άνδρες του κ. Παπουτσή και αφού επιστρέψουν κατ' οίκον μετά από πολύμηνη νοσοκομειακή περίθαλψη και με ανεπανόρθωτες σωματικές βλάβες, όπως κατ' επανάληψιν έχει συμβεί με την κ. Κανέλλη κατά την μακρόχρονη αγωνιστική της ιστορία. Στο εξής τα πολιτικά μανιφέστα, τις πολιτικές μπροσούρες, αντί προλόγου θα συνοδεύουν τα ιατρικά ανακοινωθέντα των θεραπευτηρίων για να επικυρώνεται ο πολιτικός προβληματισμός του θεωρητικού, καθώς και η φαρμακευτική αγωγή που ακολουθεί, βεβαιωτικό της πολιτικής του συνέπειας. Επίσης, στο βιογραφικό του πολιτικού αναλυτή ή εισηγητή θα περιλαμβάνεται ο κατάλογος των νοσοκομείων στα οποία έχει νοσηλευτεί ο πολυτραυματίας συντάκτης της ανάλυσης. Σημειώνουμε τη διάσταση απόψεων μεταξύ της κ. Κανέλλη και της γραμματέως του Περισσού, που ισχυρίζεται ότι «στην πραγματική επανάσταση δεν σπάει ούτε ένα τζάμι».



Οπως ορισμένα πρακτορεία ταξιδίων αναρτούσαν χάρτες από τους οποίους έλειπε η ενδοχώρα ως άνευ σημασίας ταξιδιωτικός προορισμός (πουλούσαν εισιτήρια μόνο για τα νησιά), τα περισσότερα κόμματα έχουν διαγράψει το Σύνταγμα από την πολιτική τους σκέψη. Και όπως κάποιος σουλτάνος ή χαλίφης απαγόρευε τη διάνοιξη αμαξιτών οδών, αφού το άλογο, το μόνο υποζύγιο αντάξιο ενός πολεμιστή, είναι ικανό να κινείται και σε κατσικόδρομους, το κόμμα της κ. Κανέλλη και ο κ. Πάγκαλος χλευάζουν τους νέους δρόμους που ανοίγονται για τις μεγάλες λαϊκές κινητοποιήσεις.
Στα πρώτα χρόνια της Βιομηχανικής Επανάστασης το κίνημα των Λουδιστών κατάστρεφε τις μηχανές -τις υφαντουργικές κυρίως- επειδή τις θεωρούσαν υπεύθυνες για την ανεργία και τις απάνθρωπες συνθήκες εργασίας των μεροκαματιάρηδων. Και αφού κατά τον κ. αντιπρόεδρο «η μόδα των νέων τεχνολογιών, το κίνημα του Facebook, οδήγησε στην εδραίωση σκληρού στρατιωτικού ελέγχου στην Αίγυπτο», θα δούμε προσεχώς να καταστρέφονται κατά διαταγήν του κ. Πάγκαλου υπολογιστές, οθόνες, πληκτρολόγια και σκληροί δίσκοι.
Εν τω μεταξύ στην εφημερίδα του Περισσού διαβάζουμε: «Μέσα από τα συνθήματα των συγκεντρώσεων δεν δίνεται συγκεκριμένη διέξοδος στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν εργάτες, λαϊκές οικογένειες, νέα ζευγάρια, νεολαίοι...»
Αγαπητοί αναγνώστες, δεν οφείλουν οι πολίτες να δώσουν διέξοδο στην αμηχανία, την δυσπιστία και την ανικανότητα των επαγγελματιών της πολιτικής. Τουναντίον, τα πολιτικά κόμματα είναι υποχρεωμένα να δώσουν διέξοδο στην αγανάκτηση των πολιτών, εάν θέλουν -τα κόμματα- να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους. Σύμφωνα με τη λογική του «Ριζοσπάστη», όποιος θέλει να διαβάσει ένα μυθιστόρημα πρέπει να ιδρύσει εκδοτικό οίκο.
Η δυσπιστία για την γνησιότητα των λαϊκών αγωνιστών οδηγεί στην εντομολογία ή στην ορυκτολογία της πολιτικής και την μετατροπή των πολιτικών οργάνων σε μηχανισμούς πιστοποίησης, οι οποίοι θα διατυπώνουν τον ορισμό του εμβληματικού διαδηλωτή ούτω πως: «Κομματοκύων, γαστερόποδον του αθροίσματος των κωλοειδών, της οικογένειας των ακόρεστων, της διαπλάσεως των μικρονοϊκών. Του γένους τούτου λείψανα απολιθωμένα συναντώνται άφθονα πολλαχού εντός στρωμάτων του παλαιοζωικού κόμματος».
Στο επόμενο: Το Libro d' oro των αγωνιστών. Τίτλοι, γενεαλογία και οικόσημα των ευγενών της Αριστεράς. Ιππότες, κόμητες, πρίγκιπες.
 
'' Ελευθεροτυπία ''
5 Ιουνίου 2011