Ένα εξ ολοκλήρου δημόσιο έργο σε ιδιώτες
Η Εγνατία σε ιδιώτες, διαβάζω στις εφημερίδες, και μάλιστα με προίκα 20 σταθμούς διοδίων.
Ανατρέχοντας ο καθείς στα επίσημα στοιχεία της Εγνατίας Α.Ε., βλέπει πώς χρηματοδοτήθηκε η κατασκευή αυτού του τεράστιου έργου, συνάμα δε τεράστιας σημασίας απ΄ όλες τις πλευρές, που έχει αλλάξει θεαματικά την εικόνα ολόκληρης της βόρειας χώρας, από τη Θράκη μέχρι τη δυτική Μακεδονία.
Αυτό το τεράστιο έργο, η πολύχρονη κατασκευή του οποίου κόστισε πάνω από 10 δισ. ευρώ, χρηματοδοτήθηκε ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ από κοινοτικούς-δημόσιους-κρατικούς πόρους.
Ούτε δραχμή και... ευρώ (στη συνέχεια) ΔΕΝ έβαλαν οι ιδιώτες.
Αυτό το έργο έρχεται τώρα η συγκυβέρνηση και μέσω του ΤΑΙΠΕΔ το εκχωρεί σε ιδιώτες (λίγο ως πολύ εικάζω σε ποιους) με προίκα πάνω από 20(!) σταθμούς διοδίων, για χρεώσεις από το πρώτο μέχρι το τελευταίο χιλιόμετρο, σε συνολικό μήκος 920 χλμ. (καθώς αφορά τον κύριο άξονα και περί τα 200-220 παράπλευρα, κάθετα, συνδετικά δίκτυα).
Και αυτό μόλις λίγες μέρες μετά την ψήφιση των συμβάσεων των παγωμένων οδικών αξόνων.
Και τα δυο φέρουν την υπογραφή του υπουργού της κυβέρνησης Παπανδρέου Μιχ. Χρυσοχοΐδη που παραδέχθηκε ότι έβαλε την υπογραφή του στο μνημόνιο χωρίς να έχει... προλάβει να το διαβάσει.
Θα δούμε πόσο διαβασμένος ήταν σε αυτή την περίπτωση...
Εκηβόλος
ΠΗΓΗ