Οφειλόμενες ασφαλιστικές εισφορές



Προς Το υπουργείο Εργασίας Κοινωνικής ασφάλισης και πρόνοιας

Με την αριθ. πρωτ. 35434/9-5-2014 επιστολή σας, γνωστοποιήσατε ότι εντός 30 ημερών οφείλω να τακτοποιήσω τις «εκκρεμότητές» μου προς το ταμείο μου, διότι σε αντίθετη περίπτωση η οφειλή μου θα διαβιβαστεί στο Κέντρο Είσπραξης.

Θέλω να σας γνωρίσω ότι τουλάχιστον τρεις φορές έχω έρθει σε επαφή με τους υπογράφοντες την επιστολή, την Μ.Λ. και τον Θ.Π. και έχουμε συζητήσει το όλον θέμα διεξοδικά, χωρίς ουδέποτε να βρεθεί μία λύση για μακροχρόνιο διακανονισμό (λόγω των ανύπαρκτων οικονομικών μου και την εξαθλίωσή μου στην ηλικία των 66 χρόνων που βρίσκομαι).

Επίσης σας υπενθυμίζω ότι ουδέποτε έκανα χρήση του ταμείου μου και της ιατροφαρμακευτικής μου περίθαλψης, λόγω των οφειλών μου.

Οι οφειλές μου ανέρχονται περίπου στις 50.000 ευρώ, συν τα πρόσθετα και τους τόκους φτάνουν στο ποσό των 130.000 ευρώ.

Σας υπέδειξα τα εκκαθαριστικά της εφορίας μου (σχεδόν μηδενικές εισπράξεις), το δελτίο παροχής υπηρεσιών μου, το οποίο έλαβα (10 σελίδες), ως πυρόπληκτος του νομού της Ευβοίας και το οποίο δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω λόγω των οφειλών μου και άρα δεν μπορώ να εργαστώ.

Επίσης σας εξήγησα με παραστατικά για την κατάστασή μου, χωρίς γονείς, οικογένεια και με τον αδελφό μου με ποσοστό αναπηρίας πάνω από 90%, αλλά η απάντησή σας ήταν «κρίμα» για όλα αυτά, αλλά λύση δεν μπορείτε να μου δώσετε και ότι αν δεν βρω τα χρήματα να πληρώσω, θα μου κατασχέσετε τη μοναδική οικία που διαμένω.

- Ζήτησα από τον Πρόεδρο του Ταμείου να μου γίνουν 120 δόσεις, με μερική αφαίρεση των πρόσθετων και της τοκογλυφίας.

- Ζήτησα να παραχωρήσω για πάντα την «τύχουσα» σύνταξη που πιθανόν θα έπαιρνα και το εφ' άπαξ».

- Ζήτησα να μου προσημειωθεί το διαμερισμά μου και σε περίπτωση θανάτου μου, να εκποιηθεί.

- Ζήτησα να προσφέρω επιπλέον δωρεάν την εργασία μου ως Διδάκτορας Αρχιτέκτονας του Πανεπιστημίου της Φλωρεντίας και ως Περιφερειολόγος (Μάστερ) του Παντείου Πανεπιστημίου.

- Και πληθώρα άλλων προτάσεων.

Αντ' αυτού με εκδιώξατε «κακήν - κακώς» και δεν θελήσατε την περίπτωσή μου να τη συζητήσετε στο Δ.Σ. του Ταμείου ή να εισηγηθείτε στον υπουργό Εργασίας και υπουργό Οικονομικών μια βιώσιμη πρόταση, βάσει των δυνατοτήτων μου. Στη θέση τη δική μου βρίσκονται χιλιάδες άνθρωποι - επαγγελματίες.

Προς τους κ.κ. που κοινοποιώ την παρούσα επιστολή μου, θέλω να γνωρίσω ότι:

- Δεν οφείλω ούτε ένα ευρώ στο «κράτος» με την ευρεία έννοια (Εφορία - ΔΕΗ- ΔΕΥΑΧ κ.λπ.).

- Δεν οφείλω ούτε ένα ευρώ σε δάνεια και τράπεζες.

Από την αρχή των σπουδών μου μέχρι σήμερα δεν έλαβα ούτε ένα ευρώ απο τους γονείς μου ή οποιονδήποτε άλλον, πάντα κάνοντας οποιαδήποτε δουλειά για να φέρω εις πέρας και τις σπουδές μου και τις υποχρεώσεις μου.

Τελειώνοντας αυτή την επιστολή, θέλω να σας παρακαλέσω να μην με εξωθήσετε σε «άσχημες καταστάσεις» και ελπίζω από κοινού να συνεργαστούμε ούτως ώστε να βρεθεί μια κοινή αποδεκτή λύση.

Σας ευχαριστώ

Ν.Π.


ΠΗΓΗ:
4-7-2014