Το μέλλον του σινεμά- Μικρού μήκους ταινία σε βίντεο 360 μοιρών από τη Google.


Δυναμικά έχει εισέλθει στον χώρο της εικονικής πραγματικότητας (VR) και του βίντεο 360° η Google, η οποία άλλωστε πρόσφατα ανακοίνωσε τη δυνατότητα μετάδοσης ζωντανού βίντεο 360 μοιρών και spatial audio στο YouTube.
Πέραν αυτού, η Google κυκλοφόρησε το πλήρες βίντεο της μικρού μήκους ταινίας της, Help στο YouTube. Η ταινία μπορεί να θεαθεί σε 360 μοίρες μέσω της χρήσης της εφαρμογής του YouTube σε συμβατή Android συσκευή ή μέσω της εφαρμογής Google Spotlight Stories στο iOS.
Μέσω του Google Spotlight Stories (για φορητές συσκευές/ VR) το κινητό μετατρέπεται σε «παράθυρο» σε έναν εικονικό κόσμο, μέσω της χρήσης των αισθητήρων του κινητού που κάνουν διαδραστική την ιστορία: Όταν ο χρήστης κινεί το κινητό του, αλλάζει η σκηνή και το οπτικό πεδίο, «ξεκλειδώνοντας» άλλες μίνι ιστορίες και σενάρια εντός του κεντρικού «κορμού» (αλλιώς, μπορείτε να δείτε σε άλλες κατευθύνσεις χρησιμοποιώντας τα βελάκια στην πάνω αριστερά γωνία) Όλες οι Google Spotlight Stories είναι συμβατές με το Cardboard, που παρέχει μια νέα εμπειρία ψυχαγωγίας- πιθανό προάγγελο του VR μέλλοντος του κινηματογράφου και της τηλεόρασης.
Όσον αφορά στην περίπτωση του Help, πρόκειται για μια μικρού μήκους ταινία η οποία διαδραματίζεται στο κέντρο του Λος Άντζελες, όπου μετεωρίτης πέφτει στους δρόμους της Τσάιναταουν. Ακολουθείται πανικός εξαιτίας ενός εξωγήινου πλάσματος, από το οποίο μια νεαρή γυναίκα προσπαθεί να ξεφύγει. Σκηνοθέτης είναι ο Τζάστιν Λιν (Fast and Furious, Star Trek Beyond).
Σημειώνεται πως πρόσφατα η Google ανακοίνωσε την υποστήριξη για ζωντανό βίντεο 360° στο YouTube (το βίντεο 360 μοιρών είχε λανσαριστεί αρχικά στην υπηρεσία τον Μάρτιο του 2015), καθώς και το spatial audio, που επιτρέπει στον χρήστη/ θεατή να ακούει όπως και στην πραγματικότητα, όπου το βάθος, η απόσταση και η ένταση παίζουν τον ρόλο τους.
Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι η HuffPost κάνει το δικό της βήμα στον χώρο της VR, εξαγοράζοντας την εταιρεία RYOT, που ασχολείται με την εικονική πραγματικότητα και την εμβάθυνση στην αφήγηση ιστοριών και δημιουργώντας τη HuffPost RYOT, με σκοπό να φέρει στο παγκόσμιο κοινό της μια σειρά από καινούριες εμπειρίες, από εικονική πραγματικότητα μέχρι ταινίες μεγάλου μήκους και τεχνολογία 360°.
21/4/2016
KΩΣΤΑΣ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ

ΠΗΓΗ 
http://www.huffingtonpost.gr/2016/04/21/tainia-360-moirwn-google_n_9746480.html?utm_hp_ref=gr-culture