Αν δεν υπήρχατε εσείς ούτε «Δανίκες», ούτε «Παπαδόπουλοι».

''Σοφοί'' γέροντες και ...παρακαταθήκες!
 Δημόσια χυδαιολογία, ανοησίες, 
ευτελή τσιτάτα και έπαρση,έπαρση,έπαρση ...


Ελα τώρα που ταράχτηκες, ηθικέ και τίμιε αναγνώστη.  Τι ήταν αυτό που σε πρόσβαλε ταπεινέ, τελευταίε οπαδέ του χάρτινου Τύπου;  

Η επαφή στο αιδοίο, με τη γλώσσα του Λευτέρη Παπαδόπουλου;  Η αθυρόστομη άποψη ενός 80άρη παροπλισμένου «ποιητή»;  

Ή μήπως η επιτηδευμένη γραφή και οι σεξιστικές πινελιές σ’ έναν κατά παραγγελία πίνακα αφηρημένης τέχνης, ενός συνταξιούχου εραστή; 

Αφού αυτά σας αρέσουν, γιατί θυμώνετε; Γι αυτά διψάει η στερημένη βούλησή σας, προς τι η αντιμαρτύρηση; 

Εσείς οδηγείτε τη δημοσιογραφία εκεί που κατευθύνεται χρόνια τώρα: στο βάραθρο της ανυποληψίας για να καθίσει τελικά στο βυθό της βδελυγμίας. 

Εσείς αναγνώστες μου, που  πριν από 32 χρόνια σταθήκατε κάτω από τον καυτό ήλιο στην ουρά, για να εξασφαλίσετε ένα φύλλο του ΕΘΝΟΥΣ όπου υπήρχε τυλιγμένο το τεμαχισμένο πτώμα της 18χρονης Ζωής σε τετράχρωμο δισέλιδο. 

Εσείς αναγνώστες μου, που εκτοξεύατε καθημερινά την κυκλοφορία της ΑΥΡΙΑΝΗΣ για να διαβάσετε τα εμέσματα, που λέρωναν τον Μάνο Χατζιδάκι και πάντας τους τότε αντιφρονούντες. 

Και λίγα χρόνια μετά, πάλι εσείς αρχειοθετούσατε τα τεύχη της ίδιας εφημερίδας με τα πληθωρικά γυμνά οπίσθια της Δήμητρας Λιάνη 

Εσείς τηλεθεατές μου, που φωνάζετε για τα σκουπίδια της τηλεόρασης, εσείς σταθήκατε οικογενειακώς με πατατάκια και ποπ κορν, απέναντι από τους δέκτες σας, απολαμβάνοντας την έκρηξη του Σορίν Ματέι και τον διαμελισμό της Αμαλίας Γκινάκη, το θρίαμβο του Τσάκα, το κλάμα της Ρούλας Βροχοπούλου, τα ταλέντα της Ανίτας Πάνια… 

Εσείς, σαν μάθατε για τις γροθιές του Κασιδιάρη στην Κανέλη σπεύσατε να μην χάσετε το θέαμα και να σχολιάσετε οι «πολλοί»: καλά της έκανε…  

Εσεις, που τώρα θίγεστε με τα πρωτοσέλιδα του ΜΑΚΕΛΕΙΟΥ, της εφημερίδας (;) που πουλάει έξι και επτά χιλιάδες φύλλα, εσείς είστε που την κρατάτε ζωντανή στην.... κρεμάλα των περιπτέρων! 

Εσείς που κρυφογελάτε με τα εμμονικά σκίτσα του Αρκά και ξεκαρδίζεστε με τα νηπιακά αστεία των γερασμένων Αρβυλών.  

Εσείς, γυρίσατε με την κορφή κάτω την αξιακή πυραμίδα! 

Εσεις, αφού μελετήσατε Ντοστογέφσκι και Κέρουακ, αγοράσατε κρυφά Ντάνο και τον διαβάζετε μπροστά στο τζάκι σας με καμάρι που αποσπάσατε την αφιέρωση του…    

Εσείς που διψάτε για αίμα και σεξουαλικά υπονοούμενα, κάνετε δήθεν τους θιγμένους με το ανομοιοκατάληκτο φινάλε ενός κατ’ ευφημισμόν ποιητή… 

Εσεις δώσατε τα «κλικ» στην συνέντευξη του Δανίκα και αφού ρουφήξατε το κείμενο σαν πρωινό καφέ, μετά (δήθεν) ταραχτήκατε. 

Εσείς που ντρέπεστε για το κατάντημα της Ελλάδας, δεν συνειδητοποιείτε ότι και σεις μέρος αυτής της κατάντιας είστε!  

Εσεις γεμίζετε ασφικτικά τις αρένες των καιρών μας και περιμένετε με ηδονική αγωνία να σας δώσουν το δικαίωμα νεύματος: Να ζήσει ή να πεθάνει ο μονομάχος. 

Εσείς νομιμοποιείτε τις υπερβολές και τα ανόσια των σκοτεινών χρόνων μας.  

Αν δεν υπήρχατε «εσείς» δεν θα υπήρχαν ούτε Μακελειά ούτε μακελεμένες συνειδήσεις, ούτε κατάπτυστες απόψεις, Ούτε «Δανίκες», ούτε «Παπαδόπουλοι». 

Όσο εσείς ποτίζετε τις λερές γλάστρες τους, τόσο τα άνθη του κακού θα αναρριχώνται στις ψυχές μας και θα μας πνίγουν. 

Νίκος Τζιανίδης

3/4/2019

      ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ  -  ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ  


''Η δημοσιογραφία επιβεβαιώνει την ύπαρξή της
 στηριζόμενη στη μεγάλη Δαρβινική αρχή της Επιβίωσης του Χυδαιοτέρου.''
                                                                          Όσκαρ Ουάιλντ 

1.
Ο μέγας δημοσιογράφος, ο μέγας ποιητής,
 ο μέγας στιχουργός και ο μέγας μ@@@@λάτρης.  

(...) «Τη Μυρσίνη Λοΐζου την έχω βαφτίσει. Είναι μ@@@@@σμένη» (...)  Είμαι ΠΑΣΟΚ. Θα πεθάνω ΠΑΣΟΚ.  Ο Ανδρέας μάς έκανε υπερήφανους. Ασε που ήταν μέγας μάγκας. Μέγας πολιτικός. Ο εξυπνότερος Ελληνας. Επιπλέον γόης. Εκανε έτσι με το χέρι του και έπεφτε ολόκληρη κυβέρνηση. Δεν έβριζε ποτέ. Αλλά ήταν μ@@@άκιας. Μόλις ήρθε από την Αμερική, το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να «πάρει» την γκόμενα ενός φίλου του (...)  ο Ανδρέας μέγας λάτρης του... σπορ.«Κύριε Πρόεδρε, γ@@εiς;». «Οχι, δεν είπα “κύριε Πρόεδρε”, είπα: “πρόεδρε γ@@εiς;”» Κι αυτός λάτρης του ιδίου σπορ. Μωρέ, γ@@@@σε ασυστόλως και διαρκώς, Μέγας μ@@@@κιας! (...) Η Δήμητρα; Ηταν μια πάρα πολύ ωραία γυναίκα. Κάποια στιγμή βρέθηκαν μαζί στο ίδιο αεροπλάνο. Ωραίο μ@@νί. Του την έπεσε. Ο Ανδρέας ήταν μ@@@@κιας. Εσύ δηλαδή δεν θα πήγαινες μαζί της;  Ασε με τώρα... (...)  Ο Ανδρέας πήρε 48% και ύστερα από μία εβδομάδα διπλασίασε όλους τους μισθούς. Υπήρξε ποτέ πιο νταηλίδικο πλάσμα από τον Ανδρέα; (...)  Πολλά λεφτά. Τρομερά λεφτά. Από κάθε δίσκο έπαιρνα το 4% και με την υπογραφή του συμβολαίου 600.000 δραχμές. Πάνω κάτω.(...) Επιτυχίες; Αφθονες. 'Οπως με το «Μη μιλάς, κινδυνεύει η Ελλάς», που έβγαλα ένα εκατομμύριο. Πληρωμένη και η Εφορία. Για να μην πω κάποια κουφ@λ@ που την κοπανούσε συστηματικά (...) Ήταν πολύ μελαγχολικός (ο Μάνος Λοίζος). Αλλά του άρεσε το μ@@νι. Μαζί με άλλους πήγαινε σε ειδικό ξενοδοχείο στα Πετράλωνα. Ο ξενοδόχος τούς έδινε καρτελάκια με αρίθμηση, το ένα, το δύο, το τρία κ.ο.κ. Οπως κάνουν στο συσσίτιο. Ο Μάνος πήγαινε εκεί για να γ@@@σει. (...) Μ’ αρέσει η Νατάσσα Μποφίλιου. Καλή φωνή, ωραίο μ@@@@κι, είναι και αριστερή. (...) Είμαι 84 ετών. Εχω διαπρέψει επαγγελματικά. Σε ό,τι έχω κάνει. Εβγαλα πολλά λεφτά. Κι όμως δεν μου φτάνουν (...)  Φεύγοντας θυμήθηκα την Ποιητική της Πορνογραφίας. Τα απαγορευμένα του Λευτέρη Παπαδόπουλου. Στιχάκια που έτσι και εκδοθούν θα σπάσουν όλα τα ταμεία.- Θα μου πεις ένα απ’ αυτά; «Εκεί που πήγαινα για λούτσα σκάει στον κώλο μου μια π@@τσα. Κοιτάζω μπρος κοιτάζω πίσω ποιος με γ@@εί να εντοπίσω. Αλλά κανείς και πουθενά. Και η σούφρα μου να με πονά»... (...)
                                         
ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: 
 2.
Αιδοίο στο δωμάτιο: η σεξιστική ακράτεια του Παπαδόπουλου 
και η εμετική «υποκλοπή» του Δανίκα.

 Το σκάνδαλο σε αυτή την νοσηρή συνέντευξη που δημοσιεύτηκε στο Πρώτο Θέμα, δεν είναι ο γηραιός στιχουργός, που έχει πια το ακαταλόγιστο. Είναι ο δημοσιογράφος που συνειδητά τον διέσυρε.

Eίναι γνωστή ανέκαθεν η αθυροστομία του Παπαδόπουλου. Την οποία φρόντιζε να την κρατάει στα ιδιωτικά του πυροτεχνήματα. Απ’ έξω ήταν ο ντρέτος, λαϊκός άντρας. Και ένας μεγάλος στιχουργός που πολύ θα ήθελε να είναι ποιητής, αλλά δεν ήταν.   

 Τα τελευταία χρόνια, ο Παπαδόπουλος απεσύρθη. Στη χαλαρότητα του γήρατος, το χούι του μεγεθύνθηκε. Έγινε ένα εμμονικό παραλήρημα γύρω από τα αιδοία που δεν αξίζει καν να το λες σεξιστικό. Είναι απλώς γηρατειά.  

 Ωστόσο σεξιστής ήταν πάντα. Ήταν ένας από αυτούς τους άντρες που διατυμπανίζουν συνεχώς ότι «αγαπάνε όλες τις γυναίκες», με μια έμφαση αλλόκοτη, λες και οι άλλοι άντρες, οι σιωπηλότεροι, τις αγαπάνε λιγότερο. ΄Η κάνουν λιγότερο έρωτα. Ή χειρότερο. 

  Αυτή η επιδειξιμανία, αν δεν είναι ύποπτη, είναι κακόγουστη. Και σίγουρα είναι σεξιστική. Απομειώνει όλες τις γυναίκες σε μια τρύπα. Δυστυχώς.

   Αυτό φυσικά  δεν είναι αγάπη για τις γυναίκες. Ούτε καν δικός σου ναρκισσισμός. Αν βλέπεις τις γυναίκες σαν μια τρύπα, βλέπεις και τον εαυτό σου σαν ένα μόριο. Αυτό δεν δείχνει και μεγάλη αυτοεκτίμηση. «Πηδάει σα σκύλος», λεμε. 

Εν πάση περιπτώσει, το κόλλημά του, ο δημιουργός του «Δρόμου» το κρατούσε ιδιωτικά. Οι σάπιοι άντρες του ΠΑΣΟΚ που τρίβοντας τ΄αχαμνά τους ξεμεσημέριαζαν στου Απότσου μιλώντας για Παπανδρέου και μουνιά, τον έβρισκαν σκαμπρόζικο. Αλλά μετά γύρναγαν στα εξόχως υποκριτικά «Νέα» κι εκεί ο Παπαδόπουλος έγραφε τις κόσμιες, λυρικές επιφυλλίδες του. Η παρτίδα σωζόταν. 

  Ήταν κι η εποχή βιαίως «απονήρευτη». Εξ ίσου αθυρόστομος ήταν κι ο Χορν. Έλεγε ασύλληπτες σεξιστικές σπόντες στις κυρίες, εκείνες κοκκίνιζαν ― στο τέλος κάγχαζαν σαν ζώα όλοι, ψιλοερεθισμένοι. «Έτσι είναι ο Τάκης», έλεγαν. 

  Εποχές ανέμελης, έμφυλης βίας.  

 Το σκάνδαλο σε αυτή την νοσηρή συνέντευξη που δημοσιεύτηκε στο Πρώτο Θέμα, δεν είναι ο γηραιός στιχουργός, που έχει πια το ακαταλόγιστο. Είναι ο δημοσιογράφος που συνειδητά τον διέσυρε και η εφημερίδα που δημοσίευσε τον γεροπαραλυμένο άθλο τους.  

 Το ζόρι που τραβάει ο Δανίκας, με τις γυναίκες και τα σεξουαλικά, είναι επίσης προ πολλού γνωστό. Στις συνεντεύξεις του. Σε όλες σχεδόν όσες δημοσιεύει τα τελευταία χρόνια, εμμονικά, εφηβικά, αλλόκοτα προσπαθεί να πάει την κουβέντα στο σεξ, το αιδοίο, τα στήθη κ.λπ.   

 Κάτι θέλει να αποδείξει-  αλλά τι; Ή απλώς προσπαθεί να πουλήσει σαν εξωμήτριο του Κωστόπουλου λίγο ακόμη σεξ;  

Όμως εδώ, εκθέτει έναν σημαντικό δημιουργό. Που έγραψε αληθινά σπουδαία τραγούδια. Που εξέφρασε τη λαϊκή Ελλάδα μιας ολόκληρης εποχής, με εικόνες ανεξίτηλης τρυφερότητας, με λίγα λόγια φτιαγμένα από ψωμί και φως, αδρά και σίγουρα. Ο «Δρόμος» είναι ένα αριστούργημα που στέκεται με αξιώσεις δίπλα στα πιο ωραία έργα του Χατζιδάκι.  

  Κι όμως, ο δημοσιογράφος πήγε σαν ποντικός σε αυτόν τον δημιουργό, στην αδύναμη ώρα του, να του «υποκλέψει» το παραμίλημα. Και το δημοσίευσε αυτούσιο― έναν ορυμαγδό λιγούρικης μέγκλας: μουνί, μουνί, μουνί, μουνί…. Ένα  τριπάκι απωθημένων!   

Και βεβαίως είναι και η εφημερίδα.  Που της ταιριάζει να δημοσιεύει αυτό το εμετικό κείμενο. Μετά τα πτώματα στο πρωτοσέλιδο. Μετά τις υποκλοπές. Μετά τις αυτοκτονίες. Μετά τις άπειρες κιτρινίλες. Μετά την φαιά παρακαταθήκη του Θέμου (που γίνεται φαιότερη). 

  Μια απορία μόνο: Τι διαφορά έχει το Θέμα από το Μακελειό, που τις προάλλες είχε 6 γυναίκες πρωτοσέλιδο, ονομάζοντάς τες πουταναριό;  

  Αν εξαιρέσεις το καλύτερο lay out, καμμία! Και στις δύο περιπτώσεις, οι γυναίκες αντιμετωπίζονται σαν ένας κόμματος κρέατος, ή ακριβέστερα ως αξιολάτρευτη οπή.  

 Νομίζαμε ότι έχουμε δει τον πάτο της ελληνικής δημοσιογραφίας με τον Χίο. Όχι, υπάρχει κάτι χειρότερο, πιο υποδόριο, πιο ύπουλο κυριολεκτικά: ο Δανίκας και το Θέμα. 

  Και τα δύο είναι συνώνυμα του δημοσιογραφικού εξευτελισμού.

 ΠΩΛΙΝ ΚΟΚΛΑ 

https://www.lifo.gr/articles/opinions/232378/aidoio-sto-domatio-i-seksistiki-akrateia-toy-papadopoyloy-kai-i-emetiki-ypoklopi-toy-danika
3/4/2019




  ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ-ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ  

Λευτέρης Παπαδόπουλος-ΚΕΙΜΕΝΑ

Λευτέρης Παπαδόπουλος:stixoi.info.

ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ-ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ