Ποιού τέκνο είναι η Κυριαρχική Ισότητα;
Ποιού τέκνο είναι η Κυριαρχική Ισότητα;
Η ΔΙΟΛΙΣΘΗΣΗ στην αποδοχή και υιοθέτηση των τουρκικών αξιώσεων συντελέσθηκε σκαλί-σκαλί, στην κατηφόρα του ρεαλισμού της ήττας. Του ενδοτισμού των ηττημένων και των αλλεπάλληλων ελληνικών υποχωρήσεων, καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας των «διακοινοτικών» συνομιλιών.
– ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ η οποία επινοήθηκε και υλοποιήθηκε προκειμένου να αποδράσει η Τουρκία από το διεθνές εδώλιο του κατηγορουμένου για την βίαιη και πολυαίμακτη πολεμική εισβολή που διέπραξε το 1974 εναντίον της Κύπρου και την στρατιωτική κατοχή, εθνοκάθαρση, τουρκοποίηση, ισλαμοποίηση, που επέβαλε και συνεχίζει να επιβάλλει στα σκλαβωμένα απ’ τον στρατό της εδάφη της νήσου.
– ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ η οποία διευκόλυνε την ένοχη Τουρκία – Εισβολέα – Κατακτητή, ώστε να μετατρέψει διαδικαστικά στο διεθνο-πολιτικό πλαίσιο, υπό την αιγίδα μάλιστα του ΟΗΕ, το Κυπριακό, από πρόβλημα εισβολής και συνεχιζόμενης κατοχής, σε πρόβλημα δικοινοτικών διαφορών για το οποίο η ίδια προβάλλει πως η… μεγαλοψυχία της ενδιαφέρεται και παρεμβαίνει για την «προστασία της απειλουμένης από τους Έλληνες τουρκοκυπριακής κοινότητας».
ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΦΟΡΑ των ενδοτικών υποχωρήσεων, εντός της διαδικασίας των συνομιλιών, η Τουρκία πέτυχε το 1989 οι τότε Έλληνες Κύπριοι ηγέτες να υποκύψουν και ν’ αποδεχθούν την απαίτηση του Ραούφ Ντενκτάς για Πολιτική Ισότητα, όπως ονομάστηκε η πολιτική και καθεστωτική εξίσωση του τουρκικού 18% με το ελληνικό 82%.
– Επινοήθηκαν ένα πλήθος δολιχοδρομίες και δόλιες νομικιστικές ασάφειες για να έχει και η ελληνική πλευρά την… ουρά που λέει την «πολιτική ισότητα όπως ορίζεται στα σχετικά ψηφίσματα του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ». Δηλαδή: Τρέχα γύρευε.
Η ΟΥΣΙΑ όμως μία. Και στη διαδικασία και στην μορφή της υπό διαπραγμάτευση «λύσης»:
– Ισότιμα και ισοκυρίαρχα, το τουρκικό κατοχικό ψευδοκράτος με το μόνο νόμιμο διεθνώς κράτος της Κυπριακής Δημοκρατίας.
– Έκαστο, υπό τον μανδύα των δύο κοινοτήτων.
– Οι οποίες αναγορεύθηκαν σε δύο καθεστωτικώς ισότιμα συνιστώντα κράτη. Τα οποία θα συμφωνήσουν να συστήσουν μεταξύ τους έναν ομοσπονδιακό συνεταιρισμό. Επί του οποίου θα έχουν ισότιμη, συγκυριαρχική, συνεταιρική, συνιδιοκτησία.
ΤΑ ΚΕΡΔΗ εκείνα της Τουρκίας αποταμιεύτηκαν και αποτυπώθηκαν κατά… πανηγυρικό τρόπο και στην Κοινή Δήλωση και στην Κοινή Διακήρυξη των Ηγετών των Δύο Κοινοτήτων 23.5.2008 η πρώτη, 11.2.2014 η δεύτερη, με αμέσως επόμενη… ως φυσιολογική πλέον συνέχεια και την τουρκική εκ περιτροπής προεδρία.
ΘΗΣΑΥΡΙΣΕ η Τουρκία, επί λέξει, τα εξής στο κείμενο της 23ης Μαΐου 2008:
«Αυτός ο συνεταιρισμός θα έχει μια Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση με μια και μόνη διεθνή προσωπικότητα, καθώς και μια Τουρκοκυπριακή Συνιστώσα Πολιτεία και μια Ελληνοκυπριακή Συνιστώσα Πολιτεία, οι οποίες θα έχουν ισότιμο καθεστώς».
ΞΑΝΑΘΗΣΑΥΡΙΣΕ η Τουρκία στο ταμείο της Κυριαρχικής Ισότητας, στο κείμενο της 11ης Φεβρουαρίου 2014 που έγραφε και τα εξής ΕΞΙΣΟΥ:
«Η ενωμένη Κύπρος, ως μέλος των Ηνωμένων Εθνών και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα έχει μια και μόνη διεθνή νομική προσωπικότητα και μια και μόνη κυριαρχία, η οποία καθορίζεται ως η κυριαρχία που απολαμβάνουν όλα τα κράτη μέλη των Ηνωμένων Εθνών δυνάμει του καταστατικού χάρτη του ΟΗΕ και η οποία προέρχεται εξίσου από Ελληνοκύπριους και Τουρκοκύπριους»…
ΤΩΡΑ, Φεβρουάριο 2021 ο νυν διαπραγματευτής της ελληνο-κυπριακής πλευράς, δηλώνει στη «Σημερινή» ότι, η «κυριαρχική ισότητα και δύο κράτη που απαιτεί η Τουρκία, θα είναι θανατηφόρο και το τέλος του τόπου μας» («Σ» 14.2.2021).
– Τα ίδια περίπου λένε και οι κυβερνώντες και οι κομματικές ηγεσίες που όλες αυτές τις δεκαετίες πρωτοστατούν στην ενδοτική κατηφόρα της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας, της καθεστωτικής Πολιτικής Ισότητας, των Δύο Ισότιμων Συγκυριάρχων Συνιστώντων Κρατών (Πολιτειών ή Στέητς).
ΧΩΡΙΣ όμως να έχουν την εντιμότητα, την ανδρεία, την παρρησία και την πολιτική ευθυξία ώστε να ομολογήσουν και να παραδεχτούν δημοσίως ότι, φυσιολογική συνέπεια και προϊόν και απότοκο και γνήσιο τέκνο της δικής τους ενδοτικής πολιτικής είναι και τα δύο κράτη και η κυριαρχική ισότητα.
ΑΥΤΟ σημαίνει ότι θα συνεχίσουν αργά ή γρήγορα στην ίδια κατηφόρα. Και αυτό σημαίνει επίσης ότι οι ίδιοι είναι υπαρξιακά και υποστασιακά απρόθυμοι, ανίκανοι και ανάξιοι όχι μόνο για την αναζήτηση μιας άλλης πολιτικής, αλλά και για την εκ των πραγμάτων προκύπτουσα υποχρέωσή τους να απαλλάξουν τον τόπο από τη δική τους επιβλαβή και αδιέξοδη πολιτική παρουσία…
Του ΛΑΖΑΡΟΥ ΜΑΥΡΟΥ
https://www.apopseis.com/poioy-tekno-einai-i-kyriarchiki-isotita/
22/2/2021