Τουρισμός: Έτσι η Ελλάδα θα γίνει το κορυφαίο brand στον κόσμο
Η πορεία του τουρισμού τα τελευταία χρόνια δείχνει ότι αποτελεί ένα διαρκές succes story για τη χώρα, ένα τεράστιο... brand από μόνος του, μια βιομηχανία που αν προσεχθεί περαιτέρω, μπορεί να αποτελέσει κεντρικό πυλώνα ανάπτυξης και φυγής προς τα εμπρός. Η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, πλασάρεται μέσα στις δημοφιλέστατες τουριστικά χώρες παγκοσμίως, ενώ κατατάσσεται μέσα στην 20άδα από πλευράς τουριστικού εκτοπίσματος (σε απόλυτους αριθμούς), μιας και από τα 16,9 εκατ. τουρίστες που δέχτηκε το 2012, έφτασε στα 28 εκατ. επισκέπτες το 2016. Μπορεί η Ελλάδα να αποτελεί μια εντελώς ξεχωριστή περίπτωση στα... μνημονιακά χρονικά της Ευρώπης, αδυνατώντας να απεξαρτηθεί από τη διεθνή επιτήρηση, όμως, συνάμα, την ίδια ώρα, έχει την «ευλογία» - μέσα στα χρόνια των μνημονίων – να βλέπει τη μεγάλη της βιομηχανία, να ανθεί. Συγκυριακοί - γεωπολιτικοί λόγοι όπως η κρίση σ' όλες τις γύρω ανταγωνιστικές χώρες, αλλά και βελτίωση των υποδομών σε πολλά επίπεδα (λιμάνια, αεροδρόμια,